Przemyśl, ul. Sanocka 12    501 978 643

biuro@nartyprzemysl.pl

slider-02
slider-03
slider-04
previous arrow
next arrow
Zwroty i reklamacje

Czas na reklamację 2 lata

Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową

Adres do reklamacji:

Lano sp. z o.o.

Sanocka 12

37-700 Przemyśl

Polska

Dodatkowe informacje:

  1. Sprzedawca Lano Sp z o. o. dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. 
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte gwarancją. 
  3. Sprzedajmy wyłącznie oryginalne części pochodzące z legalnego źródła.
  4. Klient jest zobowiązany do zawiadomienia sprzedawcy o reklamacji towaru niezwłocznie po ujawnieniu się wady. 
  5. Uszkodzony  towar odeślij na adres podany poniżej z kopią dowodu zakupu oraz z  wypełnionym drukiem reklamacyjnym – znacznie przyspieszy to cały proces.
  6. Towar dostarcz na własny koszt. Towar po naprawie lub wymianie jest odsyłany na koszt sklepu. 
  7. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do sklepu Lano sp. z o.o. 
  8. Towar odeślij na adres: Lano sp. z o. o. ul. Sanocka 12; 37-700 Przemyśl  z dopiskiem REKLAMACJA

© 2023 rowerysuperior.pl

Realizacja: PROKRIS.COM