Czas na reklamację 2 lata
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Adres do reklamacji:
Lano sp. z o.o.
Sanocka 12
37-700 Przemyśl
Polska
Dodatkowe informacje:
- Sprzedawca Lano Sp z o. o. dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte gwarancją.
- Sprzedajmy wyłącznie oryginalne części pochodzące z legalnego źródła.
- Klient jest zobowiązany do zawiadomienia sprzedawcy o reklamacji towaru niezwłocznie po ujawnieniu się wady.
- Uszkodzony towar odeślij na adres podany poniżej z kopią dowodu zakupu oraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym – znacznie przyspieszy to cały proces.
- Towar dostarcz na własny koszt. Towar po naprawie lub wymianie jest odsyłany na koszt sklepu.
- Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do sklepu Lano sp. z o.o.
- Towar odeślij na adres: Lano sp. z o. o. ul. Sanocka 12; 37-700 Przemyśl z dopiskiem REKLAMACJA