Przemyśl, ul. Batorego 53    501 978 643

biuro@nartyprzemysl.pl

slider-05
slider-02
slider-05
slider-03
slider-04
previous arrow
next arrow
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE:

Czas na reklamację 2 lata
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową

Adres do reklamacji:

Lano sp. z o.o.
Sanocka 12
37-700 Przemyśl
Polska
tel. 501 978 643

Dodatkowe informacje:

  1. Sprzedawca Lano Sp z o. o. dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte gwarancją.
  3. Sprzedajmy wyłącznie oryginalne części pochodzące z legalnego źródła.
  4. Klient jest zobowiązany do zawiadomienia sprzedawcy o reklamacji towaru niezwłocznie po ujawnieniu się wady.
  5. Uszkodzony towar odeślij na adres podany poniżej z kopią dowodu zakupu oraz z  wypełnionym drukiem reklamacyjnym – znacznie przyspieszy to cały proces.
  6. Towar dostarcz na własny koszt. Towar po naprawie lub wymianie jest odsyłany na koszt sklepu.
  7. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do sklepu Lano sp. z o.o.
  8. Towar odeślij na adres: Lano sp. z o. o. ul. Sanocka 12; 37-700 Przemyśl z dopiskiem REKLAMACJA


ZWROTY:


Czas na zwrot 14 dni


Adres do zwrotów:


Lano sp. z o.o.
Sanocka 12
37-700 Przemyśl
Polska
tel. 501 978 643

Dodatkowe informacje:

1. Towar dostarcz na własny koszt pod adres: Lano sp. z o. o. ul. Sanocka 12; 37-700 Przemyśl z dopiskiem ZWROT
2. Do zwrotu dołącz dowód zakupu (paragon fiskalny)
3. Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
4. Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
5. Zwracany towar odeślij w stanie nienaruszonym zapakowanym w oryginalne opakowanie (jeśli było dołączone)
6. Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

© 2023 rowerysuperior.pl

Realizacja: PROKRIS.COM